REDAN SENIL ELLER?????

Ja något fel måste det vara iaf!!!

JAG HAR TOTALT GLÖMT BORT ATT TITTA PÅ KÖRSLAGET IKVÄLL!!!

Läste nyss på Aftonbladets sida att team Wells blev utröstat!

VILKEN SKRÄLL (enligt tidningen alltså)!!!

Måste nog erkänna att jag tycker det är konstigt att de åkte ut, ska man rösta efter sångmässigt kunnande, karisma osv så har den kören varit klart bäst i varje program enligt mitt tycke!  (Jag kan förstås inte uttala mig om ikväll av naturliga orsaker)!!!

Jag trodde de skulle ta hem rubbet men ack så fel jag hade!


Hannas kör har "vuxit" för varje gång, de kan gärna få stå som slutsegrare om jag får bestämma!


Att Eriks kör är kvar är inte så konstigt egentligen, det beror  inte på det sångmässiga utan på att alla dreglande  "fjortisar" är "kääääära" i "SnyggErik"! De flesta av dem ringde säkert upp sin senaste comviqkompistankning enbart på att rösta!


Till sist då så är Magnus kör också kvar, av ungefär samma anledning som ovanstående men med den skillnaden att här är det  en något högre medelålder på de dreglande, i det här fallet, "dansbandsdamerna"!


 (Han får med all säkerhet även en och annan röst från dreglande killar/män också!!! )


GOD NATT, DRÖM NÅT FINT...  =)


Kommentarer
Postat av: Becka

Nej missade att se de med. Team Wells var ju bäst, trodde att de skulle vinna =/.

2009-01-17 @ 23:46:11
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: Majsan47

Nu tittar jag in hos dig och håller med ang. Snygg-Erik. Säkert många flickor som ringer på honom och tömmer kontantkortet eller så. hihi Jag är tant, men jag är inte speciellt förtjust i Magnus, dreglar inte över honom ;-) Gillar f ö inte alls dansband heller.

2009-01-18 @ 11:50:01
URL: http://metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Jag är också "tant", gillar inte heller dansband men gjorde det ett tag i min ungdom faktiskt!



=)

2009-01-18 @ 12:08:12
Postat av: Broder Lyris

Team Wells var inte bra och inte Magnus heller.Trodde också att Wells skula sopa mattan

med de andra.Hannas kör är märkligt nog bäst trots att hon själv är tämligen medioker.Eriks kör var bra men han är en medelmåtta som övriga kören inte gillar nåt särskilt.Det syns tydligt faktiskt.

2009-01-20 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0