SAKER JAG RETAR MIG PÅ!!!!!

HÄR KOMMER EN LISTA MED SAKER SOM KAN RETA GALLFEBER PÅ MIG!!! DEN KOMMER MED ALL SANNOLIKHET ATT UPPDATERAS DÅ & DÅ!!! UTAN INBÖRDES ORDNING BÖRJAR JAG NU!!!


ÄGG man kokat och som är helt omöjliga att SKALA utan att hela vitan följer med!

Att inte sätta dit en ny TOARULLE när man tagit sista PAPPERSBITEN kan få mig att se rött!

Bland det äckligaste som finns är när någon av det MANLIGA KÖNET pissat på toa och inte fäller ner "SITTRINGEN" efter sig, det bör ju vara lika lätt att fälla ner den som att fälla upp den!

När man BORSTAR  tänderna så sköljer man naturligtvis bort "TANDKRÄMSSPOTTET"  i handfatet efter sig också!



forts. följer senare.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, vet inte om jag har rätt men jag fick lära mej att när äggen är så där så är dom för färska.

Resten håller jag med om till 100%

2009-01-25 @ 17:48:30
Postat av: wivi

Till anonym:

Jag har också hört att det ska bero på det! Mycket irriterande är det iaf! =)

2009-01-25 @ 18:42:39
Postat av: Sanna

Ha ha ha det var jag som var anonym vet inte vad som hände för jag skrev mitt namn =)

2009-01-25 @ 20:41:58
Postat av: wivi

Till Sanna:



HAHAHAHA!!!

Det har hänt mig också!!! =)

2009-01-25 @ 23:11:42
Postat av: Sandra

Jaa jag säger detsamma. Har nämligen en sådan herre i huset som gör dom 2 sistnämnda sakerna väldigt ofta :P hehe men han lär sej snart efter mitt tjat ...

2009-01-26 @ 09:13:58
URL: http://sandrisch81.blogg.se/
Postat av: wivi

Till Sandra:

Jag får tjata om toalocket hela tiden! :/

2009-01-26 @ 10:56:38
Postat av: Brodern

Håller med om det sista framförallt.

Själv sitter jag och pissar sedan många herrans år!!

2009-01-29 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0