SKULLE VERKLIGEN BEHÖVA...

...dammsuga och tvätta golven i hela huset men vem orkar det i den här värmen??? Är det 25 grader ute så är det minst 30 grader inne!!! Snart går jag ut o lägger mig i Thildas bassäng o svalkar av mig!!! Vilken syn det skulle vara för grannarna, kul egentligen att bjussa på sig själv så folk har något att prata om, jag som älskar att vara "kaffebröd"!!! Det stör mig inte det minsta om folk snackar "skit" bakom min rygg, alla har rätt till sina åsikter, jag snackar också om andra människor, både såna jag gillar och såna jag ogillar, huvudsaken är att man vågar stå för det man säger... Däremot är jag starkt allergisk mot människor som ljuger och hittar på osanna historier om andra. Har varit utsatt för det och det är inte trevligt! Nu är jag förvisso en sån person som man lätt kan reta sig på, jag är mig själv i alla lägen och följer inte något tradionellt mönster i hur man ska vara och bete sig bara för att man uppnått en viss ålder, vill jag supa skallen i bitar så gör jag det och vill jag stå på Norra på Söderstadion och skrika mig hes ihop med våra "huliganer" så gör jag det också!!! Det är mina egna beslut som ingen annan har med att göra, konsekvenserna får jag själv stå för om det blir några, jag lever mitt liv som jag vill och andra lever på det sätt de vill och ingen behöver bry sina små grå över någon annans val, "sköt dig själv o skit i andra" är en mycket klok levnadsregel..... Men som sagt, ni har all rätt i världen att tycka vad ni vill om mig men ingen som helst rätt att ljuga om mig, den enda man har rätt att ljuga om är sig själv..... Skrivet av popbajare55 30 juli 2008 klockan 14:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0