SNART BÖRJAR MIN TV-KVÄLL!!!

Ja det är faktiskt sant men det tar emot att erkänna det!!! Klockan tjugo måste jag bara se "Crowned", ett program som handlar om Mor/Dotter som tävlar mot andra Mödrar/Döttrar, det är så patetiskt och löjligt och därför är det roligt att se!!! Att somliga människor väljer att göra bort sig inför miljoner tvtittare övergår mitt förstånd!!! Klockan tjugoett är det då dags för nästa "förnedringssåpa"!!! Då har vi kommit till Pussycat Doll´s part 2!!! Där tävlar ett gäng "tonårsbitchar" om vem som kan se sexigast ut när de står på scenen och ska försöka sjunga samtidigt!!! O min skapare vilka intelligenta program som görs!!! Klockan tjugotvå slutligen så är det då dags för "Project Runway", där tävlar ett gäng kläddesigners om vem som kan skapa och sy ihop några ibland väldigt anskrämliga klädesplagg, men det programmet är faktiskt ganska bra ändå!!! Men nu ser jag att klockan är över tjugo så tack & hej för den här gången, nu måste jag rusa till tv:n!!! Skrivet av popbajare55 30 juli 2008 klockan 20:02

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej du ;) Kika gärna in i min blogg. Kommentarer uppskattas!!

2009-01-07 @ 11:51:59
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Allt bra med dig annars ;)

2009-01-07 @ 11:52:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0