SOMLIGA BORDE INTE.....

.....Ge sig in på "känsliga" ämnen!!!


Tråkigt när någon ger sig in på alldeles för "djupa vatten"!


Bättre då att hålla sig till det man verkligen är bra på!


Politik är ett svårt ämne och som verkligen kan få människor att "se rött"!


Dock anser jag att det står varje individ fritt att tycka vad man vill utan att bli påhoppad!


Själv sympatiserar jag med SD i mångt & mycket så illvilliga kommentarer äro överflödiga!


De värsta  "gaphalsarna" borde lära sig skillnaden mellan  REALIST och RASIST innan


de tar till orda!


TACK FÖR ORDET...ORDET ÄR FRITT!

Kommentarer
Postat av: BajenSyster

Ja du sys, jag håller med dig till fullo.....kram och tack för att du finns . <3

2009-01-16 @ 18:56:28
Postat av: cam

Något du läst på mammabeckas sida? ;-)

2009-01-16 @ 23:04:08
URL: http://metrobloggen.se/camillawikvist
Postat av: wivi

Till Cam:



Jo det stämmer! Hon blev så påhoppad av folk när hon skrev om politik, tyckte faktiskt synd om henne! Politik är ett så brett ämne så man måste vara väldigt påläst innan man ger sig in i en diskussion! Därför gör aldrig jag det, jag vet vad jag tycker och det skäms jag inte för att säga men det räcker så! Kram/Wivi...

2009-01-29 @ 13:06:27
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0