SORRY MEN....

.....Jag skriver inte om mode och inte om sex!

...Jag har inte "botoxat" mina läppar eller kinder!

...Jag har inte silokon i tuttarna fast det kanske skulle behövas om man ser till hur en "idealtutte" borde se ut enligt somliga...

...Jag "bär" även på några kilon för mycket men varför "späka sig"? Sås gjord på vispgrädde är SÅ gott!

...Jag beter mig inte som jag borde ibland (med tanke på min ålder då), själv har jag inga problem med det men en del andra har det...

...Jag har aldrig varit en helt igenom "perfekt" människa, vad det än gäller...

...Jag är jag och har alltid var "mig själv" och kommer att fortsätta vara det också...

...Jag varken vill eller kan ändra min personlighet... 

...Jag är den jag är och kommer förbli den jag är så länge jag lever, oavsett vad andra tycker...

...Jag är Jag och Jag är UNIK!

...Jag har aldrig "lyssnat" till Jantelagen heller!!!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sys, jag håller med dig även i detta .=)

Kram

2009-01-21 @ 06:41:19
Postat av: WIVI

Det vet jag att du gör sys!! ;)

2009-01-21 @ 11:25:32
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Becka

Helt rätt tankesätt =)

2009-01-21 @ 16:07:42
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: johanna

Det är inte sorry. Det visar att man är äkta och vågar vara den man är! =) Superbra blogg fressten =)

2009-01-21 @ 20:28:39
URL: http://iamjohanna.blogg.se/
Postat av: wivi

Becka: Tack! Ja för mig är det rätt iaf! =)





johanna: Ja det borde fler vara! Tack för du gillade min blogg! =)

2009-01-21 @ 20:57:13
Postat av: Brodern

Bra!!!!

2009-01-22 @ 17:11:39
Postat av: wivi

Tack broder! <3

2009-01-22 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0