STACKARS, STACKARS MIG...

...Är återigen drabbad av vårt "arvegods", HfH (HOSTAN från HELL), och det är inget roligt kan jag tala om!!! Det enda som brukar lindra något är en rejäl dos med Coccillana ( in i dimman bara), men har jag någon hemma då??? ICKE!!! Som vanligt när jag behöver den har någon annan familjemedlem haft HfH och naturligtvis druckit upp mammas "gudabenådade droppar"!!! Så jag får nöja mig med att riva av halsen med kolsyra då och då samt suga på nån vidrig halstablett, får även intaga en alvedon brus med jämna mellanrum eftersom man får en skallebank som inte är av denna värld, när man hostat en stund!!! Tack farmor och pappa för detta underbara arv ni lämnade efter er, jag hade nöjt mig med någon mille faktiskt men jag älskar och saknar er ändå!!! Nu ska jag krypa under täcket och försöka blunda en stund, förhoppningsvis kanske jag slumrar några minuter...

Kommentarer
Postat av: stina

tack så mkt:) va skoj att höra:)

2009-01-07 @ 13:36:19
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: LYRIS

Vad bra syster yster!.Vi måste ses snart! Kramis

2009-01-07 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0