SUCKAR TUNGT...

...LIKA ILLA IDAG, PRECIS SOM JAG BEFARADE... Har sovit dåligt i korta perioder, just nu har jag världens skallebank o ska göra mig en "drink" av vatten & alvedon brus...Pappersnäsdukshögen bara växer & växer, ungefär i samma takt som smöret smälter i en het panna, fast tvärtom, ja ni förstår vad jag menar hoppas jag, oj vad jag yrar, vi släpper näsdukarna nu...Över till något trevligare samtalsämne... Vi går mot ljusare tider nu, det är inte becksvart före fyra på eftermiddagen längre o det tycker jag är bra! När man som infödd stadsbo ännu en gång väljer att flytta ut på "bonnvischan" får man stå sitt kast, det vet jag. Är man dessutom, som jag är, mörkrädd, ja då kan man ju undra om hissen går ända upp när man väljer mörker & tystnad före gatlyktor & billjud!! Over and Out som Matte Larsson säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0