APROPÅ POPULÄRA UTTRYCK OCH ORD.....

.....SKULLE JAG VILJA "SÄGA" MIN MENING.....


Ordet SJUKT är ett "inneord" för tillfället, och det används oftast i helt fel sammanhang enligt mig.

Sjukt snygg
Sjukt söt
Sjukt fint.....Osv, osv i all oändlighet!!!

För mig är betydelsen av ordet sjukt något negativt, dvs att något inte är som det ska.
 
I bemärkelsen SJUK HUMOR, passar det in, alla har ju olika sorters humor som väl är, själv är jag inte speciellt förtjust i vare sig lyteskomik eller sexskämt med barn inblandade!!! Har även svårt för ironi om den går för långt!!!

Nu ska jag gå ut med mitt sjukt söta barnbarn, nej fy så illa det låter i mina öron!!!  :(
 
Nu ska jag gå ut med mitt mycket söta barnbarn klingar bättre i hörselgångarna!!!

(Vi ska tömma bilen på allt vi hämtade hos svärmor igår)!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0