DET SOM GÖMS I SNÖ.....

.....KOMMER FÖRHOPPNINGSVIS SNART FRAM IGEN!!!!!


De vårtecken jag sett här den senaste veckan är nu återigen försvunna under ett vitt täcke. Fy fan så trött jag är på denna vidriga årstid!!!

Jag har aldrig varit och kommer aldrig  att bli någon vintermänniska, tacka vet jag sensommaren (då det brukar vara "lagom" varmt), och hösten, då träden skiftar färg så vackert och luften t o m doftar friskt, då trivs jag som bäst!!!

Därefter kommer våren och högsommaren, känner mig dessvärre inte "bekväm" i gassande solsken, jag uppsöker hellre en skuggig plats där jag kan sitta och lösa mina korsord!!!

Jag är "periodare" när det gäller korsord, från första dagen till den sista man kan sitta ute, t ex på altanen utan att röven fryser fast i stolsdynan, är jag en notorisk lösare av dessa rutsystem. Däremot händer det väldigt sällan att jag ägnar mig åt detta tidsfördriv under innesäsongen, varför vet jag inte riktigt men man är ju vanemänniska så jag får väl ha det som ursäkt då!!!


NU SKA JAG UT OCH TA ETT BLOSS.....






Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill ha vår!! bästa årstiden :)

2009-03-11 @ 22:54:06
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: wivi

Till Sandra:

Jag vill också ha vår, NU, trots att jag gillar hösten mer! =) Kram på dig!

2009-03-11 @ 23:14:40
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0