TRO VAD NI VILL MEN DET VAR SLUMPEN SOM GJORDE.....

.....ATT DET BLEV JUST DET, FÖR EN TID SEDAN.....


Undermedvetet kan det naturligtvis ha varit så att jag valde det pga andra orsaker men jag tänkte inte på något/någon speciell den gången, inte vad jag kan minnas iaf...

Har faktiskt inte tänkt på det förrän idag, när jag läste mellan raderna på ett blogginlägg, och NEJ, det är inte dig det handlar om den här gången heller B!!!

Jag blir så glad varje gång någon/något får mig att skratta högt, som t ex detta, jag citerar slutet av en mening någon skrivit:

"...dom har inget som vi har allafall bara ett fattigt liv"  

För mig ser det ut som något mitt tioåriga barnbarn skulle kunna ha skrivit, dvs naivt och i talspråk (syftar då på "dom" som ska skrivas "de" i det här fallet samt "allafall", som skrivs  iallafall,  i alla fall eller som förkortning iaf, till sist ska det vara  kommatecken mellan "iallafall" och  bara samt punkt efter liv), sorgligt nog är det skrivet av en vuxen...

Så här i efterhand är jag glad att jag valde just det, eftersom nu någon tydligen "drog upp det i näsan" direkt och en  annan skrev en korkad kommentar, "två flugor i en smäll"  kan man säga, jag har faktiskt inte ägnat er en enda tanke på länge men nu har ni återigen lyckats förgylla min dag med att jag ännu en gång fått mig ett gott skratt på er bekostnad, det tackar jag för!!!  =D
 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0