GE MIG KRAFT.....

.....FÖR NU HAR VI FULLT MED SNÖ HÄR IGEN!!!!!


STOPP!!! Nu får det vara nog med skitväder, jag vill inte ha mer snö, jag har åkt pulka några gånger den här vintern, det är bra nu!!!

Jag vill göra ordning på min altan, jag vet precis hur jag ska ha det, allt är planerat & möblerat i mitt huvud redan och jag som alltid klagar på att det är för varmt i solen på sommaren ska aldrig mer nämna ett ord om det!!! Bara det kunde bli varmare snart!!!

Jag längtar efter att få fixa med blommor och kryddörter, ser t o m fram emot  att få klippa den oändliga gräsmattan, jag vill också få igång mitt lilla "projekt" i garaget snart!!!

Sist men absolut inte minst ser jag fram emot FOTBOLLSSÄSONGEN 2009!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0