HAHAHA, VILKEN STRESS DE MÅSTE.....

.....JOBBA UNDER, DE PÅ 118 100, SOM SKA LETA FRAM  BLOGGAR, "SKUMLÄSA" DEM SAMT GÖRA EN KORT SAMMANFATTNING AV PERSONEN BAKOM BLOGGEN!!!!!


Jag har kommit fram till, att för att beskriva mig, POPBAJARE55, har "någon" behövt titta på ca tretton av mina senaste inlägg!!!

Jag skickade frågan:
 
"Vem är POPBAJARE55"?


Svaret jag fick löd:

"Popbajare55 är en vetgirig person som gillar att vara på torpet, har stor humor och tycker illa om elräkningar"!!!

Hahaha...Lite kul var det iallafall... =D


Nu till något helt annat.....

Som säkert någon/några redan uppmärksammat, har jag raderat två inlägg jag skrev sent igår kväll, jag var trött när jag skrev dem och de blev lite korta och otydliga, dessutom kunde de lätt missförstås så jag börjar om igen...  =D

Så här skulle det sett ut:

Jag är glad att jag inte bor i Jönköping, där nu nästan sexhundra personer insjuknat pga av att de ätit "dålig" mat på en pizzeria i staden!!!

Det kan hända överallt så jag håller mig till min egen mat i fortsättningen, så skönt att slippa äta något som andra haft sina äckliga fingrar i, man vet ju aldrig om andra är noga med hygienen innan de börjar "kladda" med t ex räkor eller skinka, själv tvättar jag naturligtvis ALLTID händerna noga innan jag börjar ta i råvaror!!!


Angående ordet HATA ska jag förtydliga mig lite, det är sant att jag verkligen hatar åtminstone en människa på denna jord, det finns några jag avskyr också men dessa individer kan jag stå ut med, den förstnämda står jag dock inte ut med att se anletet av ens en gång.

Nu kan jag, tack och lov, undvika denna vedervärdiga individ i verkliga livet, tyvärr dyker den fula nunan upp lite här och var på nätet ibland men då blundar jag bara och "bläddrar" vidare!!! 


SÅ VAR DET MED DET.....OVER AND OUT.....(som MatteLarsson säger)  ;P 




Kommentarer
Postat av: majsan47

Önskar dig en fin tisdag och hoppas du slipper se "den fula nunan" hihi

KRAMAR

2009-03-24 @ 13:31:29
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Här snöar och blåser det! Inte kul! :(

Hihi, jag håller mig undan från den "fula nunan"! ;)

Ha en bra dag du också! Kram..

2009-03-24 @ 13:36:57
Postat av: becka

Man kan ju faktiskt sluta läsa/gå in på sidor, där denna "fula nuna" kan tänkas dyka upp. Bara ett tips då! Jag menar om du verkligen hatar denna människa, vem det än är, så kan det ju inte vara så kul att "träffa på" den, även om det är på nätet.



Själv hatar jag ingen och det är en fröjd!



Men för att svara på din kommentar, vilket egentligen var anledningen till att jag gick in hit: Jag nedvärderar inte mig själv, tycker att jag är superbra, men det inlägget tyckte jag inte var så mycket att "tjoa" över. Jag vill ha lite substans i mina inlägg, det blir roligare så. :)

2009-03-24 @ 23:09:35
Postat av: wivi

Till Becka:

Nu var det ju inte dig jag menade när jag skrev om den "fula nunan" utan en i min närmre krets som jag tyvärr inte kan undgå att se ibland..



Skönt för dig att du inte hatar någon, det gjorde inte jag heller förrän den här människan "ställde till det", jag kan tyvärr inte gå in på några detaljer eftersom personen ifråga lusläser allt jag skriver, men jag kan göra en jämförelse: Jag hatar inte ens min första man,(på 70-talet), även fast han misshandlade mig i ca 2 ½ år, honom avskyr jag bara, det är en viss skillnad!!



Tyvärr tolkar du allt jag skriver negativt, lite synd, jag gillade faktiskt ditt inlägg, allt behöver inte vara så djävla genomtänkt och fyllt med substans för att vara läsvärt, jag tycker det är mer intressant att läsa något som är skrivet direkt från hjärtat istället för att vara "uppstyltat" och regisserat som den värsta teaterakten!!

Men som vanligt i "din värld" ska ju allt vara "putsat & ansat"..

2009-03-25 @ 08:05:33
Postat av: wivi

Till Becka:

Jag glömde en väsentlig sak i mitt förra svar till dig. Var inte så snabb med dina slutsatser! Det är inte jag som "söker" mig till personen ifråga, tvärtom!! Jag har ingen lust att "lägga ner" eller "låsa" min bilddagbok för att undgå den "fula nunan", tyvärr är det där jag oftast ser den, bland mina besökare alltså!!

2009-03-25 @ 08:11:08
Postat av: becka

Jag förstår dig! Det finns en människa jag avskyr. Menade inget illa utan tänkte mest att du säkert gick in på någon speciell sida där denna nuna fanns.



Jag tolkade inte din kommentar negativt, ville bara ge dig ett svar eftersom du skrev ett frågetecken efter. Jag gillar substans. När jag skriver från hjärtat blir det substans, det andra inlägget kändes mer informellt och trist, enligt mig. Men kul att andra gillar dem i alla fall. Genomtänkta behöver de inte vara, men substans känns mysigare att få med, så att säga.

2009-03-25 @ 22:58:06
Postat av: wivi

Till Becka:

Jaja, man kan ju ha olika syn på vad "substans" är också...Själv skriver jag alltid från hjärtat, då & då svallar känslorna över och det blir för mycket skrivet, då får jag radera när jag sansat mig en aning...Till mina mindre bra sidor hör nämligen att jag ibland är för impulsiv, både i ord och handling!

2009-03-26 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0