HUMOR ÄR ROLIGT.....

.....ÄVEN PÅ LÅG NIVÅ IBLAND OCH DET GLÄDJER MIG NÅGOT OERHÖRT ATT JAG ÄR UPPHOVSKVINNA TILL EN SÅDAN LYCKA SOM DESSA INDIVIDER UTSTRÅLAR.....

Det kan inte vara lätt att försöka upprätthålla en "mogen" attityd dygnet runt, när man trots allt ännu är ett barn i mångt & mycket, fasaden brukar spricka lite då och då, speciellt när inte alla andra nickar bifallande till allt man säger eller gör...

Själv är jag i den åldern att jag kan tillåta mig att vara hur barnslig som helst utan att ursäkta mig inför någon, jag behöver inte anstränga mig eller tänka efter för att vara vuxen i vissa situationer, det går per automatik.  Jag har så mycket livserfarenhet i min ryggsäck, både på gott & på ont , att jag har "råd" att bjuda på mig själv, kan jag vara "kaffebröd" åt någon så bjuder jag gärna på det!!! Dessutom förstår och accepterar jag att människor har olika åsikter och inställningar vad det gäller liv & leverne, tyvärr har många svårt att göra detsamma!!!

För övrigt har jag den senaste tiden halkat in på ett annat forum några gånger, vissa personer där verkar iofs totalt blåsta, medan andra har totalkoll på sin verbala förmåga och  jag har fått mig många goda skratt av deras ibland otroligt kontroversiella åsikter!!!

Där snackar vi humor på hög nivå.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0