HURRA!!!!! VILKEN UNDERBAR ELRÄKNING.....

.....VI FICK DEN HÄR GÅNGEN!!!!!


Hur fan kan man bli glad över en elräkning kanske någon undrar??? Jo, det ska jag förklara för er!!!

Vi flyttade hit i mitten av november 2008 och för tiden mellan den 20 nov - 31 januari har vi betalat 12.665 kronor totalt i elkostnader!!! Detta beror på att vi fram till den 19 januari inte eldade utan använde oss av eluppvärmning istället. (Vilket vi i fortsättningen endast kommer att använda oss av om vi reser bort några dagar under vinterhalvåret)!!!

Så här har det sett ut:

Nov: 1687.- (Betalades i Dec)
Dec: 5129.- (Betalades i Jan)
Jan: 3768.- (Betalades i Feb)

Inte ett dugg roligt kan jag tala om!!!  :(

Men nu till "russinet i kakan"!!!  :)

Räkningen för FEBRUARI  (som ska betalas nu i mars) var på hela 730 spänn, därav min otroliga glädje!!!

Så ni ser...Man kan bli glad även över en räkning...  =D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt syrran !!! Förstår att det är glädje =)

2009-03-15 @ 16:36:00
Postat av: wivi

Till syrran:

Ja det är värt varenda minut jag tillbringar i källaren för att elda!!! =D

2009-03-15 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0