IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG.....

.....FÖR DET ÄR JULIAS FÖDELSEDAG!!!!!


Tänk att det gått TIO år sedan du kom till världen!!!

Om du visste vad nervös farmor var innan allt var klart, din mamma ringde mitt i natten och sa att hon fått värkar och då kunde minsann inte farmor somna om igen!!! Din pappa bodde hos oss i Skärblacka vid det tillfället och eftersom farfar jobbade i Stockholm så skulle vår vän, Micke B skjutsa in din pappa till BB när det var dags. Farmor som var lika vimsig då som jag är nu, trodde det var jättebråttom så jag ringde och väckte stackars Micke B direkt (han bodde/bor i Söderköping), o han satte fart hem till oss med en gång!!!

Din pappa var något lugnare än farmor som väl var, jag klättrade nästan på väggarna, jag skakade och grät av glädje, ÄNTLIGEN  skulle jag snart få se & hålla i mitt första barnbarn!!!

När jag sansat mig lite så fixade jag kaffe till oss tre, det var inte så "akut" bråttom som jag trott, din mamma hade inte åkt upp till BB ännu!!!

Micke B skjutsade iallafall in din pappa framåt morgonen, det var gott om tid kvar, du föddes inte förrän prick halv tre på eftermiddagen!!!

För farmor kändes det som en "evighet" innan din pappa & mamma ringde och berättade att de fått en liten FLICKA!!!

Farmor älskar dig så otroligt mycket, men det vet du redan, eller hur???

Och som jag brukar säga till Dig: "Jag älskar ALLA mina barnbarn lika mycket, men jag har älskat dig LÄNGST!!!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




OBS!!!
En liten rättelse bara!!!
Din mamma ringde oss vid ettiden på natten och sa att "vattnet gått", värkarna började först vid sextiden på morgonen!!!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint skrivet syrran =)

Kram

2009-03-04 @ 06:24:24
Postat av: wivi

Till Sanna:

Tack syrran!! :)

2009-03-04 @ 07:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0