IRRITATIONEN SOM UNDER EN TID SLAGIT.....

.....ROT HOS MIG ÄR PÅ VÄG BORT IGEN, JAG HAR INTALAT MIG SJÄLV ATT ISTÄLLET FULLSTÄNDLIGT IGNORERA DEN/DE/DET SOM ÄR GROGRUNDEN TILL ATT JAG ÖDSLAT MIN ENERGI PÅ NADA/ZERO/NOLL/MUPPKONTROLL!!!!!


Ibland kan det vara svårt att låta bli men då är det bara att  bita ihop och tänka på någon/något trevligare!!!  =D

Nu till en annan otrevlighet...Vi har fullt med snö igen, inte alls roligt, jag köpte penseer i lördags som jag skulle plantera om i krukor igår men vem f*n vill hålla på med sånt när det snöar??? Dessutom skulle vi samlat ihop gamla löv som ligger och skräpar men det var ju lika "kört" det!!! Förhoppningsvis försvinner snön i veckan...  :(

I lördags hämtade vi en hel del från torpet, vi ska dit nu på fredag och hämta det sista, förhoppningsvis får vi in allt som är kvar i ett lass. Våra vänner köpte det som vi inte ville/behövde ha kvar, skönt att allt löste sig till det bästa, nu kan vi åka och "hälsa på" vårt gamla torp då & då...  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0