JAG ÄR IDAG VÄLDIGT GLAD ÖVER ATT.....

.....CAROLINE AF UGGLAS GICK VIDARE TILL GLOBEN!!!!!


Vilken inlevelse, vilken okonstlad människa, vilken naturbegåvning och vilken djävla  känslosam och skön låt!!!

Däremot kan jag fortfarande inte få in i min hjärna vad en låt sjungen på Grekiska har i den SVENSKA uttagningen att göra men orkar f*n i mig inte lägga mer energi på att fundera på det heller!!! (Som om det skulle hjälpa liksom)...

Dagen i övrigt har varit trevlig, vi var hos svärmor  på eftermiddagen och hämtade en massa grejer, fikade och pratade lite om "ditten & datten"!!! 

 
Här sitter THILDA i "gammelfarmors" knä och båda ser ut att inspektera nappen!!!

Därefter åkte vi och handlade på Ica Maxi och THILDA fick äntligen växla sina pengar från julklappsburken!!!



Det var över 450.- i den!!!

Påsen med pengarna var lite tung men hon ville bära den själv naturligtvis!!!



"Titta morfar, mina pengar" sa hon och tog upp lite och visade!!!



Hon fick köpa i stort sett vad hon ville och det här köpte hon:



Två sagoböcker, docknappflaska, docka med "Bobby Car" och naturligtvis nappar!!!



Plus två nappar till!!!  =D   Hon är verkligen "nappgalen" den ungen!!!

Lite pengar blev det över men de kan ju vara bra att ha när det behövs nya nappar t ex!!!











Kommentarer
Postat av: Cam

Svar :Haha jo vi med, men det var den sista av dem tre vi såg på igår, vi har i blueray format men det ska ju inte vara någon skillnad på innehållet ;-)! Kramar!

2009-03-08 @ 07:59:10
URL: http://metrobloggen.se/camillawikvist
Postat av: Sanna

Läste på nätet att C af U gick vidare och det gillar jag , klart skön människa inga krussiduller där inte =)

2009-03-08 @ 08:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0