JAG HAR VALT ATT TA BORT.....

.....MINA TVÅ SENASTE INLÄGG, JAG VAR "BAKIS" OCH PÅ DÅLIGT HUMÖR OCH SKREV DEM I ILSKA OCH FRUSTRATION!!!!! DOCK STÅR JAG FAST VID MINA ÅSIKTER!!!!!


Tyvärr tenderar jag att sjunka till sandlådenivå vissa gånger när jag retat upp mig på någon/något, det är ingen bra egenskap men nu är jag den jag är och det står jag för och jag är inte sämre än att jag kan erkänna det!!! Så gott som alla människor har någon sida som inte är särskilt tilltalande, det här är min och jag skriver INTE detta för att "ursäkta" mig utan det är helt enkelt bara ett krasst konstaterande!!!
Vill också klargöra nu direkt att jag INTE kommer att godkänna några kommentarer om ovanstående, det är ett avslutat kapitel för mig och jag går vidare med återfunnen positivitet och energi!!!


Nu till något roligare!!!

Har som sagt varit och firat JULIA, hon fick vita tulpaner, påslakansset (grått/svart/vitt som är färgtemat i hennes rum), High School Musical3-filmen samt ögonskugga från oss och Malin/Thilda. Jag har också skickat efter ett överkast samt två kuddfodral, svart på ena sidan och grått på andra som hon ska få när de kommer!!! Vi fick Sandras goda smörgåstårta, den satt fint som alltid!!!  =D

Sen var vi inne en sväng hos svärmor och P, de ska flytta så jag har fått en massa saker som vi ska hämta på lördag, dock var jag tvungen att ta hem de här idag, tycker de är så vackra!!!



På vågen fick min för dagen nyinköpta Hortensia stå, med lite tur överlever den säkert en vecka eller två!!!




Hittade tre böcker på ICA MAXI, Stephen King är en av mina favoritförfattare, har nästan alla böcker av honom som getts ut på Svenska, boken i mitten köpte jag för att den innehåller vackra bilder...



De här "miniböckerna" köpte jag till THILDA så att hon kan börja träna på färg, form,siffror & bokstäver tillsammans med mig!!!



Snart är det dags för mig att "krama kudden", ska bara bli färdig med eldningen samt släppa ut vovven så han får lätta på trycket!!! ;D

NATTI-NATTI BLOGGVÄRLDEN.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man ska vara sig själv alla andra är ju upptagna ^^ hehe.

Fina prylar du hittar är avis :(:p

2009-03-01 @ 23:10:29
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: wivi

Till Sandra:

Hehe, det är sant! :P

Ja det blir en del grejer ibland! :)

2009-03-01 @ 23:17:19
Postat av: majsan47

Åh så himla gott med smörgåstårta. Det var evigheter jag åt det.

Vilket fynd av böcker. Det är kul med bokrea, men jag får hålla i mig hårt för att inte köpa fler böcker. hihi

Kramar

2009-03-02 @ 15:49:23
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Visst är det gott!

Jag får inte heller köpa fler böcker egentligen, har många olästa liggande här! ;)

2009-03-02 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0