JAG MÅSTE VARA SYNSK.....

.....ELLER NÅT, JAG HAR "GENOM HELA RESAN" SAGT ATT ERNMAN ELLER UGGLAS SKULLE STÅ SOM VINNARE IKVÄLL!!!!!

Mycket riktigt kom de ETTA & TVÅA också!!!


Jag är otroligt lycklig över att det gick som det gick, trots att jag i vanliga fall avskyr detta "spektakel"!!!  Men äntligen har "folket" förstått vad som är "unikt" inom musikens ramar!!!  (Måste kanske förtydliga att det är min personliga  åsikt, det står naturligtvis var och en fritt att tycka annat).

MED VÄNLIG HÄLSNING...





Kommentarer
Postat av: majsan47

Ja visst var hon värdig att vinna. Kram

2009-03-15 @ 10:56:45
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Verkligen! Kram..

2009-03-15 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0