JAG TAR RISKEN.....

.....ATT ÅTERIGEN BLI ANKLAGAD FÖR  "ÖVERANALYSERING" AV EN OCH ANNAN MEN JAG BETALAR GÄRNA DET PRISET.....


Det här är riktigt roligt (sett ur min synvinkel förstås)...


Ännu en gång har någon bemödat sig med att fixa till ett "fakenick" på BDB för att kunna "smyga" omkring anonymt bland mina bilder och kommentarer, mest troligt för att likt ordningsmannen i skolan, hålla koll på vad och vem jag skriver om/till samt min konversation med vissa andra.  I vanliga fall brukar jag bli ganska irriterad på dessa "smygare" men idag  skrattade jag så jag nästan kissade på mig, mest pga bristen på fantasi när det gällde nicknamnet!!! 

"Dagens" gick direkt upp på förstaplatsen i kategorin: "Jag som trodde jag var så smart och så var det tvärtom" !!!

Att kalla sig GRONBIT var nog det dummaste någon kunde göra om avsikten med  att  tassa in på mina domäner var att göra det obemärkt. Jag kan med all säkerhet även satsa en peng på, att denne någon  egentligen menade att skriva GRONVIT men "slant" på tangenterna, B och V ligger ju som bekant alldeles bredvid varandra.

Nu kan jag naturligtvis inte med 100 % säkerhet veta vem av mina antagonister som är den skyldige.  Jag anklagar inte heller någon specifik, jag har dock mina aningar men de behåller jag för mig själv!!!
 
Och visst, det är mycket möjligt att jag överanalyserar betydelsen av "nicket" men kopplingen till mitt grönvita intresse är allt för påtaglig för att vara en slump enligt mig, dessutom är det här min blogg och därför analyserar jag precis vad jag vill!!!



Jag fick mig åtminstone ett gott SKRATT idag igen.....TACK.....



Kommentarer
Postat av: Cam

Du har ju en sådan härlig humor så det heter duga! ler för mig själv

2009-03-16 @ 22:04:21
URL: http://www.metrobloggen.se/camillawikvist
Postat av: wivi

Till Cam:

"Tack & bock"!! =D

Du får allt till det du också emellanåt! Jag har skrattat gott åt många av dina inlägg, jag läser då naturligtvis mellan raderna! ;P

2009-03-16 @ 22:11:44
Postat av: Anonym

Om du tänker på vår lilla dispyt om mina kläder och hammarby och kopplar det till att jag är den som smyger runt, så har du fel.



Men jag vet ju inte, du kanske tänkte på någon annan. Ingenting är omöjligt, som Gunde Svan brukade säga.

2009-03-17 @ 00:05:49
Postat av: Sanna

Ska man ha fejk nick så kanska man borde använda alla hjärnceller ;)

2009-03-17 @ 05:51:42
Postat av: wivi

Jag kan väl säga så mycket som att du är en av "kandidaterna" iaf!! Ev. någon närstående till dig, lite för "genomskinligt" att "snoka" runt hos just mig och C!! Men visst, det "kan" vara vem som helst, det finns ju fler som har problem med mitt grönvita intresse, men inte över min Och C konversation mig veterligt!! Och som sagt var, det är min blogg och jag analyserar samt skriver vad fan som helst!! Ha en bra dag...

2009-03-17 @ 08:10:35
Postat av: wivi

Till syrran:

Har man blivit tilldelad för "några" grå så kanske det inte är så lätt alla gånger!!! =D Kram/sys...

2009-03-17 @ 08:16:24
Postat av: Anonym

Har aldrig skrivit att du inte får skriva "vad fan som helst" ;)

2009-03-17 @ 10:09:07
Postat av: wivi

Men sluta älta och tro att allt är riktat till dig personligen,det finns fler "snorungar" jag stör mig på!!! Skönt är det dock att veta, att de flesta "snorungar" jag känner, inte tror att de är så förbannat världsvana och kan och vet allt!!! Nu har jag inte tid med dig mera, jag ska nämligen ner och elda!!!

2009-03-17 @ 10:58:29
Postat av: Anonym

*fniss* du kanske skulle söka till någon slags "anger management"... Få kontroll över din inre ilska.



Och vet du vad jag ska göra? Inte elda utan MYSA MED MINA FINA UNGAR! :)



Ha en bra dag nu och försök hålla humöret uppe.

2009-03-17 @ 16:03:21
Postat av: wivi

Ska överväga ditt förslag men det handlar mer om ren irritation, som en böld i arschlet ungefär...



Det gläder mig att du hinner med att mysa lite med barnen mellan dina egna blogginlägg och den tid du tillbringar att läsa/kommentera i min...



Ha en fortsatt trevlig dag du också...

2009-03-17 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0