KAN NÅGON SVARA PÅ VARFÖR.....

.....MAN FORTSÄTTER LÄSA VISSA BLOGGAR TROTS ATT MAN I STORT SETT RETAR SIG PÅ VART OCH VARTANNAT INLÄGG?????


Det finns bl a en blogg på MB, den ligger oftast bland de 25 mest lästa, varför förstår jag inte, men tyvärr är ju jag en av dem som bidrar till det!!!

Jag har följt den sporadiskt ett tag och lagt märke till att personen som bloggar har en djävligt taskig attityd mot andra som kommenterar hennes inlägg! Om det inte gäller hennes "rövslickare" förstås, de som endast skriver positiva saker om henne, för övrigt så godkänner hon knappt några negativa kommentarer alls, det slinker med en och annan ibland bara!

Jag kommenterade en bild där hon var iklädd grön/vita kläder, så här skrev jag:

"Hoppas du är  Bajare med tanke på klädernas färger!!  =D  FORZA BAJEN!!! /wivi

Jag menade absolut inget negativt, tyckte bara det var en kul grej att skriva så!!!

Och så här svarade puckot, jag citerar ordagrant samt med hennes egna särskrivningar och stavfel:

"För det första så är det en tomtenisse dräkt du vet "santas little helper" och sen så är Bajen lika mycket värt som en pis i rymden för mig"

************************************************************


Jag förstår inte varför hon var tvungen att "idiotförklara" mig, jag såg mycket riktigt att det var en tomtedräkt hon bar, däremot vet hon tydligen inte att TOMTEN ÄR BAJARE!!!  =D


När jag läste hennes svar så kunde jag naturligtvis inte låta bli att kommentera det klädval hon gjort inför en stundande kryssning! Självklart godkände hon inte denna kommentar, vilket jag förstod redan när jag skrev den men ungefär så här löd den:


"Lika lite värd som din självinstinkt då? Att du inte lägger dina pengar på en "charmkurs" istället för att åka på kryssning? Men förresten, du kanske ska jobba på båten? Med tanke på ditt klädval alltså!" /wivi

************************************************************


I mina ögon är kläderna alldeles för utmanande att "strutta" omkring i på ett kryssningsfartyg! Passar eventuellt in på en badstrand men inte mer!


Men som sagt, jag kan inte låta bli att läsa hennes patetiska blogg iallafall!!!  ;P







Kommentarer
Postat av: Anonym

NO WAY! Henne stör jag mig med på! Jag har faktiskt skrivit till henne hur ful jag tycker hon är och höll med i det senaste inlägget där hon beklagade hur tjock hon var. För den första bilden på det inläggen såg hon inte klok ut! gigantisk kropp men litet huvud. Påtal om det de små kläderna - de kommenterade jag också om, aldrig att jag skulle vika ut mig så!!

2009-03-08 @ 19:33:07
Postat av: wivi

Till anonym:

Hahaha! Du ser att vi är ganska lika du och jag! Stör oss på samma sorts puckon! =)

2009-03-08 @ 19:41:10
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi hör inte hemma här på jorden, du och jag borde ha ett eget ställe där vi i lugn och ro kan 'terra' jordborna! L

2009-03-08 @ 20:53:05
Postat av: wivi

Till anonym:

Eller hur? Skulle vara perfekt! :)

2009-03-08 @ 21:09:07
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Sanna

S Nu vet jag ju inte vilken blogg du menar , men jag gillar din kommentar =)

2009-03-09 @ 17:55:16
Postat av: wivi

Till Sanna:

Jag PM:ar dig på bdb när den funkar igen! =)

2009-03-09 @ 18:15:04
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0