KOMMENTAREN SOM INTE BLIVIT SKICKAD ÄN.....

.....HAR INTE BESTÄMT HUR JAG SKA GÖRA..... Uppdatering: Den är skickad nu!


Becka:
Varför har du "vinklat" dina elva "påståenden" som om det vore jag som anklagat dig för allt detta?
Nr "fem" & "sex" kommer ursprungligen från mig, resten är jag INTE "upphovskvinna" till! Dock har jag haft mer eller mindre synpunkter på dem, förutom den sista, som jag inte ens sett/läst någonstans!

Till vissa av er  som kommenterar här:
Vad är det ni inte förstår??? Varför har ni fått för er att negativ kritik ALLTID måste handla om avundssjuka???

READ MY LIPS:

(Jag tar det på "Svenska för nybörjare" så kanske det går in)

DU/NI har en ÅSIKT om NÅGON/NÅGOT.....JAG/ANDRA har en ANNAN ÅSIKT om samma NÅGON/NÅGOT.....Det stavas "åsiktsfrihet",INTE "avundssjuka".....En kurs i ordförståelse kanske skulle behövas...eller???

Kommentarer
Postat av: Sanna

Citerar dig nu syrran:



"DU/NI har en ÅSIKT om NÅGON/NÅGOT.....JAG/ANDRA har en ANNAN ÅSIKT om samma NÅGON/NÅGOT.....Det stavas "åsiktsfrihet",INTE "avundssjuka".....En kurs i ordförståelse kanske skulle behövas...eller???"



Om man inte förstår det, så tror jag inte att man förstår värst mycket.

2009-03-13 @ 19:08:53
Postat av: wivi

Nej så är det nog!! Det känns meningslöst att ens försöka argumentera för sin rätt!! Jag har bekänt för den här personen att allt jag skrivit inte var så värst genomtänkt och därför tog jag bort de inläggen!! Men det var tydligen inte nog!! Kram sys...

2009-03-13 @ 19:52:46
Postat av: majsan47

Stå på dig. Kram kram och trevlig helg

2009-03-14 @ 13:09:21
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Anonym

Till Majsan:

Tack, ha en trevlig helg du också! Kram..



2009-03-14 @ 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0