MÖTA VÅREN I PARIS.....

.....SKA MIN MAN GÖRA!!!!!


Jag är så avundssjuk på honom, han åker imorgon! Jag vill också till Paris!

Skämt åsido, han ska jobba ca tio dagar i Frankrike, inte i Paris utan åt Bordeaux till, men han flyger till Orly, Paris iaf!

(Hoppas han köper med sig någon god Champagne hem)  =D



NU TILL NÅGOT ANNAT.....


Jag har världens bästa "SYRRA"! Har inte fått tag på biljett till första hemmamatchen pga min egen dumhet att inte vara ute i god tid i år men nu har "syrran" fixat en till mig! TACK IGEN!  <3



Så nu ses vi den 12 April!  FORZA BAJEN!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

För evigt trogen =)

Kram

ps.du och jag får väl åka och möta våren på Söderstadion;)ds

2009-03-28 @ 16:01:17
Postat av: wivi

Till Sanna:

Klart att vi gör!

"Just idag är jag stark"...

2009-03-28 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0