TACK "GODE GUD" ATT INTE ALLA.....

.....MED GRÖN/VITA KLÄDER ÄR HAMMARBYARE!!!!!


Lite beklämmande bara att se plagg med dessa vackra färger på  "kroppar utan knoppar" ( ja egentligen menar jag utan hjärnor, men det rimmade inte så jag fick ta till en "nödlösning").

Samtidigt är jag oerhört tacksam för att somliga inte är BAJARE, och förhoppningsvis aldrig ens överväger att bli det heller!!! Det räcker så väl att ni skändar färgerna, det vore en ren skam om ni dessutom också skulle skända Söderstadion med er närvaro, hemska tanke!!!

Nu kan jag sova lugnt inatt, efter att ha fått bekräftat för mig att ännu ett "rikspucko" inte är BAJARE...


TACK.....

 

 

Kommentarer
Postat av: Cam

Tänkte direkt på dig när jag såg henne inlägg ;)

2009-03-12 @ 08:58:19
Postat av: wivi

Till Cam:

Hahaha! Vem gjorde inte det? Förstår du vilken pinsam människa hon är! Det märks så väl på hennes inlägg när hon är frustrerad och sur och mellan raderna kan man läsa att hon tar åt sig trots att hon påstår att hon inte gör det! ;)

2009-03-12 @ 10:52:14
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Sanna

Klockrent syrran!!!!

2009-03-12 @ 18:27:09
Postat av: wivi

Till Sanna:

Tack syrran!!!!

2009-03-12 @ 19:13:20
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0