TODAY IS THE FIRST DAY OF THE REST OF MY LIFE.....

.....OCH JAG HAR BESTÄMT MIG FÖR ATT BÖRJA LEVA ETT SUNDARE LIV!!!!!


Nu får det vara slut med mina "nudelfrukostar", så idag blev det kaffe, juice & en "nyttig" smörgås istället!!!



En bättre start på dagen, eller hur???  ;)


Ska också börja röra mer på mig så jag tänker införskaffa ett "Fitness" eller vad det nu heter, till vårt WII, då har jag ett "eget litet gym" hemma, perfekt!!!  =D
 Känner att det inte är tillräckligt att gå ut med vovven eller att springa upp och ner i källartrappen när jag eldar!!!

Måste även försöka dra ner på min Cola Light-konsumtion som är ofantlig samt sluta vräka i mig  mängder av vit Toblerone & starka ostbågar i tid och otid!!! 

Vispgrädden i såser och grytor tänker jag däremot ALDRIG byta ut mot något "tunnare", då kan jag lika gärna sluta äta överhuvudtaget!!!

GRÖNSAKER äter jag gärna och ofta, däremot är jag sämre när det gäller frukt, för det räknas väl inte att jag då och då intar vindruvor i flytande form???

ÄPPLEN äter jag relativt ofta förresten!!! Jag brukar riva ner några saftiga Granny Smith i min supersmaskiga Tzatsiki (som jag för övrigt ska göra idag), dessutom äter jag Äpplepaj & Vaniljvisp ibland också!!!  =D


Jaja, ambitioner har väl alla, ska bli intressant att se om jag kan genomföra mina!!!

Nu ska jag iallafall ut och ta ett bloss!!!  *.*


Kommentarer
Postat av: majsan47

Klokt beslut av dig, jag försöker också äta lite bättre frukostar. Men misslyckas ofta och det blir kaffe och en macka. Håller med dig, grädde i såser mm vill jag också ha. Det slutar jag inte med.

Nu ska jag ut och ta ett bloss :D sunt? not!

Kram kram

2009-03-05 @ 08:50:20
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Själv dricker jag "pulvercappuccino"! :) Ibland äter jag filmjölk med K-special! Även jag är rökare tyvärr! :/

2009-03-05 @ 09:11:46
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0