VARNING FÖR PAPEGOJAN!!!!!



En dam kliver in i en zooaffär, får syn på en papegoja och blir genast förtjust i fågeln.


-Ursäkta, kan den tala och är den till salu? frågade damen.


-Jadå, men jag måste nog varna damen, uppfödaren drev en bordell.

- Jag är inte känslig och mina barn är stora nog att klara av lite fula ord, svarade damen och köpte fågeln.


Väl hemma placerar hon buren på ett bord i vardagsrummet och drar av skynket.


-Wow, en ny bordell och en ny bordellmamma, säger papegojan! Damen ler bara...


En stund senare kommer döttrarna hem och papegojan utbrister:

-Wow, en ny bordell, en ny bordellmamma och två nya horor!

Döttrarna tittat på varandra och ler, precis som deras mor hade gjort en stund innan...


Någon timme senare kommer maken hem och går in till sin familj i vardagsrummet varvid papegojan utbrister:
 
-Wow, en ny bordell, en ny bordellmamma, två nya horor men samma gamla kunder! Tjenare Torsten, hur är läget?


(Behöver jag tillägga att varken mor eller döttrar log denna gång)?


Kommentarer
Postat av: Sanna

S den var bra =)

2009-03-18 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0