DET BLEV ETT LÅNGT UPPEHÅLL.....

.....DENNA GÅNG MEN NU ÄR JAG TILLBAKA IGEN!!!!!


Det är ca fem månader sedan jag skrev sist och mycket vatten har hunnit rinna under broarna, mycket har hänt, både positivt och negativt, exakt så som de flesta av oss upplever vårt liv, det är som sagt på gott & ont i en salig blandning.....

Jag har fått distans till min lillebrors död, jag saknar honom något otroligt fortfarande men bryter inte ihop lika ofta, livet går vidare trots sorger & bedrövelser.....

 Jag gläds åt att min andra lillebror och jag kommit varandra nära igen, vi umgås mer och mer, även tillsammans med våra respektive förstås.....

Nu hoppas jag på massor av inspiration så jag kan hålla bloggen vid liv igen!

Kramar Wivi.....


Kommentarer
Postat av: tessan

Kul att du har fått upp kontakten med din andra bror =) jag har precis tagit upp kontakten med min storebror. kram

2009-09-25 @ 10:22:48
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

På tiden att du fick arslet ur vagnen ;) Kram

2009-09-25 @ 10:24:53
Postat av: Anonym

Sanna: Ja det känns skönt faktiskt, hoppas det håller i sig bara! Kram!

2009-09-25 @ 10:30:39
Postat av: Anonym

Tessan: Livet är för kort för att tjafsa om petitesser, en vacker dag är nån av oss borta och då står man där med en massa osagt & ogjort! Kram!

2009-09-25 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0