UPPE MED TUPPEN.....

FÖR ATT ELDA.....

Jag hade satt mobilen på kl sex men jag snoozade faktiskt till tjugo över!

Idag blir det till att åka in till Norrköping för lite shopping! Anders ska till Ikea med Kim & Becka, de ska äntligen köpa nya sängbottnar bl a och Anders har inte haft tid att hjälpa dem förrän nu...

Under tiden de är där går jag & Thilda på stan, vi ska även möta upp Malin och så småningom även Julia. T behöver lite höstbyxor och Julia jeans och stövlar, vi får se vad vi kan hitta...

Själv ska jag bl a in på Indiska för att se om de har de fina vita (naturligtvis), muggarna som jag sett reklam på i inredningstidningar, de ser lite gammaldags ut, precis så där som jag älskar...

Lagerhaus, Åhlens & Clas Olsson ska också få besök tänkte jag, det var evigheter sedan jag var där!

Ska väl även försöka klämma i oss lite lunch någonstans, jag befarar att det blir "donken"men det är bara att bita ihop och se glad ut, blunda och inbilla sig att det är en riktigt god oxfilé eller varför inte en skaldjursbuffé man har framför sig!  =)

Nu kära vänner är vattnet uppvärmt så det är dags för mig att hoppa in i duschen!

På återhörande! 

=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0