UPPSKJUTEN TILL VET INTE NÄR.....

.....HAR VÅR KRÄFTSKIVA BLIVIT (troligtvis till nästa år)!  ;)

Ni förstår kanske varför om ni kollar in bilden här nedanför!



Just precis!

 Inget tak ännu och nu har det regnat i ett par dagar så bygget är ännu mer försenat! Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge heter det ju så det är bara att se framåt, tids nog har vi ett ca 24kvm stort "extrarum" att glädjas åt!

För tillfället "inreder" jag rummet inne i skallen, vet ungefär hur jag vill ha det men kommer med all säkerhet hinna ändra mig ett antal gånger innan det är dags att inreda i realiteten, sån är jag!

Det ska iaf bli någon form av "myshörna", troligtvis en divan och ett par sköna korgstolar samt ett litet bord däremellan, naturligtvis ska där finnas ett matbord också samt någon form av "köksö" med ett par barstolar till, ja det snurrar i huvet av alla ideer jag vill förverkliga!

=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0